سوالات متداول

ویژگی خاص باغهای دیواری گل آویز چیست؟

بطور کل باغهای دیواری تولید شده توسط شرکت مبتکران گل آویز پاژ دارای مزایایی متفاوت با سیستمهای دیگر باغهای دیواری میباشند که بطور خلاصه به شرح آن میپردازیم:

  • باغهای دیواری گل آویز دارای اسکلتی مجزا بوده وبه شما این امکان را میدهد تا باغ دیواری خود رابه راحتی جابجا نمایید و همچنین این اسکلت مجزا شرایطی را یجاد مینماید تا به دیواره های پشتی محل نصب هیچ گونه آسیبی وارد نگردد.
  • سیستم آبیاری اتوماتیک باغهای دیواری گل آویز علاوه بر اینکه نیاز گیاهان به آبیاری توسط شما از بین میبرد این امکان را فراهم نموده تا با آبیاری منظم ، گیاهانی شاداب و سرزنده پرورش یابند
  • یکی دیگر و با اهمیت ترین ویژگی باغهای دیواری گل آویز این است که تولید جزء به جزء این سازه ها توسط همکاران ما در واحد فنی شرکت انجام گرفته و هیچ گونه وابستگی به محصولات خارجی ندارد و نیز این امکان را فراهم می سازد تا پشتیبانی محصولات به راحتی و در کمترین زمان انجام پذیرد.

چرا از باغهای دیواری گل آویز استفاده کنیم؟

بطور کل وجود گیاهان طبیعی در اطراف ما مخصوصا محیطهای داخلی ساختمان علاوه بر ایجاد اکسیژن و رطوبت مطلوب  باعث ایجاد محیطی آرامبخش برای ساکنین میگردد. چرا که انسانهای احاطه شده با گیاهان طبیعی ، انسانهای شادتر ، سرزنده تر و فعالتر میباشند.

چرا به جای گلدان از دیواره های سبز استفاده کنیم؟

با توجه به رشد روز افزون جمعیت و ایجاد فرهنگ آپارتمان نشینی و همچنین کوچک شدن فضای زندگی و محیط کار امکان کشت گیاهان بطور انبوه کم شده چرا که در روش سنتی کشت و نگهداری گیاهان از گلدان استفاده میگردد که خود فضای قابل توچهی از پیرامون ما را احاطه میکند.

حال با بکار گیری باغهای دیواری گل آویز شما میتوانید بدون اشغال کردن فضاهای افقی محیط ، گیاهان انبوهی را بر روی دیوارها کشت نمایید. بطور مثال فضای اشغال شده توسط یک گلدان متوسط حدود 30 سانتیمتر مربع میباشد  و اگر شما بخواهید 20عدد گلدان را در محیط پیرامون خود نگهداری کنید فضایی حدود دو متر مربع از محیط خود را اشغال نموده اید حال آنکه با بکار گیری تنها یک سازه باغ دیواری گل آویز میتوانید همان تعداد گیاه در فضایی حدو د یک متر مربع از دیوارها پرورش داده و از مزیت آبیاری اتوماتیک گیاهان نیز بهره ببرید.

باغهای دیواری گل آویز با چه ابعادی تولید میشوند؟

با توجه به اینکه تولید کلیه باغهای دیواری در مجموعه کارگاهی شرکت و توسط مهندسین ما تولید میگردد امکان تولید و ساخت باغ دیواری در هر ابعادی امکانپذیر بوده و محدودیتی در ارائه و تولید محصول در ابعاد دلخواه شما وجود ندارد.

چه گیاهانی برای دیوارهای سبز مناسب هستند؟

بطور کل شما میتوانید هر گونه گیاهی را درون سازه باغهای دیواری کشت نمایید .تنها عاملی که تایین کننده نمونه گونه گیاهی مناسب محل کشت شما میباشد میزان نور محیط پیرامون خواهد بود.

آیا میتوان برای باغهای دیواری از سیستم نور مصنوعی استفاده کرد؟

بله . اگر محیط محل نصب شما دارای نور کمی میباشد میتوان از نورهای مصنوعی مخصوص رشد گیاهان استفاده نمود.

آیا گیاهان کشت شده در باغ دیواری نیاز به آبیاری دارند؟

بطور کلی یکی از عوامل حیات یک گیاه آب میباشد . ما در سازه های باغهای دیواری این امر را به سیستمی کاملا اتوماتیک سپرده ایم و فقط شما به عنوان مصرف کننده موظف به پرکردن مخزن تعبیه شده در سازه هستید و تمامی مراحل آبیاری گیاهان توسط سیستمی کاملا اتوماتیک انجام میگردد.

 نصب باغهای دیواری چه مدت زمانی طول میکشد؟

از آنجایی که کلیه مراحل طراحی و ساخت سازه باغ دیواری در محیط کارگاهی مجموعه گل آویز انجام میپذیرد ، نصب سازه در محل مورد نظر زیاد طول نکشیده و به سرعت (کمتر از1 ساعت)آماده کشت گیاهان خواهد بود.

آیا نصب و نگهداری باغهای دبواری گل آویز نیاز به تخصص خاصی دارد؟

خیر . استفاده و بکار گیری و همچنین نگهداری از سازه های باغهای دیواری کاملا ساده بوده و کلیه مطالب مورد نیاز برای این امر درون دفترچه راهنمای همراه محصول بصورت مصور بیان گردیده است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *