دیوار سبز

جبران فقدان باغچه در آپارتمان ها با دیوار سبز

 

با توجه به رشد روز افزون جمعیت در کشورهای در حال توسعه مانند کشور عزیزمان رفته رفته باغچه ها و باغها در خانه های ویلایی ، جای خود را به فرهنگ جدیدی به نام آپارتمان نشینی داده است که خود مزایا و معایبی را به همراه داشته است.

یکی از بزرگترین معایب این سبک زندگی ، از بین رفتن باغچه های زیبا در محیط زندگی و منازل بوده که خود باعث ایجاد آلوودگی هوا و به طبع آن از بین رفتن روح شادابی و سرزندگی گردیده است.

از این رو باید در صدد ایجاد فضاهایی زیبا و جذاب بود که طبیعتی سرشار از احساس طراوت را بوجود آورده و با بکار گیری دیوارهای سبز گل آویز فضاهای  بی روح و کسل کننده داخل و خارج ساختمان را به جاذبه های بصری قابل توجهی مبدل سازد.

برخی مزایای دیوارهای سبز گل آویز:

دیوار سبز گل آویز ، محیط کسل کننده اطراف ما را به جاذبه زیبای بصری قابل توجهی تبدیل مینماید که در بهبود سلامت محیط و کاهش چشمگیر آلودگی هوا و همچنین افزایش هشیاری و نشاط افراد تاثیر به سزایی داشته و خواهد داشت.

گیاهان کشت شده در دیوار سبز طی عمل فتو سنتز دی اکسید کربن محیط را جذب و اکسیژن تولید کرده و مانند فیلتر طبیعی هوا عمل مینمایند که باعث تنفس راحت تر و بهتر در افراد میگردد.

دیوار های سبز به عنوان عایق صوتی نیز به کار گرفته میشوند . این دیوار ها با توجه به ایجاد لایه عایق اضافی بین گیاهان و دیوار ها و همچنین جذب امواج صوتی اضافه پیرامون ما باعث ایجاد فضایی آرام و دلنشین میشوند.

دیوارهای سبز گل آویز دارای اسکلتی مجزا بوده وبه شما این امکان را میدهد تا دیوارهای سبز خود رابه راحتی جابجا نمایید و همچنین این اسکلت مجزا شرایطی را ایجاد مینماید تا به دیواره های پشتی محل نصب هیچ گونه آسیبی وارد نگردد.

سیستم آبیاری اتوماتیک دیوارهای سبز گل آویز علاوه بر اینکه نیاز گیاهان به آبیاری توسط شما از بین میبرد این امکان را فراهم نموده تا با آبیاری منظم ، گیاهانی شاداب و سرزنده پرورش یابند.

یکی دیگر و با اهمیت ترین ویژگی دیوار های سبز گل آویز این است که تولید جزء به جزء این سازه ها توسط همکاران ما در واحد فنی شرکت انجام گرفته و هیچ گونه وابستگی به محصولات خارجی ندارد و نیز این امکان را فراهم می سازد تا پشتیبانی محصولات به راحتی و در کمترین زمان انجام پذیرد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *